keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Day 10

Kymmenes päivä vierähti tänään täällä ollessa.
Aamu oli aivan karmee. Oltiin sovittu, että mä herättelen D:n aamulla ja löysin sen loppujen lopuks vanhempiensa vierestä, kun se oli taas yöllä sinne mennyt. K olikin jo kans hereillä ja autto mua poitsun pukemisessa ja lääkkeitten laitos, koska sillä oli taas vaikee aamu.

Tän jälkeen aattelin tehdä sille aamupalan, kun E jatko viel uniaan ja K meni suihkuun.
D välttämättä tahto jugurtin, mikä oli varattu K:lle töihin. No, sehän sit suuttu, kun kielsin sitä ja alko huutamaan vaan, että mee pois, haluun äidin. Jätin sit aamupalat toistaseks siihen, kun herraa ei kiinnostanu ja ku istuskelin mun sängyllä kirjottamassa kortteja Suomeen, D tuli yhtäkkiä paiskaa oven kiinni, koska oon idiootti. Oli aika huvittavaa toisaalta.

Loppujen lopuks se olikin yhtäkkiä taas ihan normaali ja lähettiin ulos sillä aikaa, kun E teki meille lounaan valmiiks. Siinä syödessä ajattelin, että mitä tästä päivästä mahtaa tulla, kun K ja E lähtee töihin.

Päivä menikin sit ihan hyvin ja mul oli ihan mukavaa. Nyt vaan oon aivan älyttömän väsynyt, kun ollaan oltu ulkona niin paljon ja siel on ollu tosi kylmä tänään.

Lounaan jälkeen kuitenkin siivoilin hetken aikaa ja lähettiin sit ulos, missä vierähti taas muutama tunti. Tultiin hetkeks takas sisälle kattelee telkkaria ja sit pitiki väsäillä päivällistä (illallinen mulle).

Eiks ookki herkullisen näköne sekotus?! Porukat meinas, että tekisin vaan tota peruna-vihannesjuttua, mut lisäilin sit kuitenki viel riisiä meille. :D


Loppuilta onkin menny animal planetia katteles ja mä oon yrittäny siivoilla paikkoja vähän enemmän. Hostit tulee töistä vasta joskus 23 jälkeen. Ehkäpä nyt meen laittaan ton pikkumiehen nukkuun ja vois iteki harkita samaa :)

Tää oli ihan turha päivitys, mutta yritän infota kuulumisia joka päivä!

Alina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti