lauantai 21. syyskuuta 2013

Day 5

Heips!

Mua ei oo näkyny koneella sattuneesta syystä. Mulle ostettiin oma nettikaapeli, että pystyisin olee rauhassa koneella mun omassa huoneessa. Noh, E sit poraili seiniin reikiä, että saatiin kaapeli mun huoneeseen ja eiköhä lopputulos sit ollu se, että netti ei toiminu kenelläkään.

Perjantai ei ollu mikään kaikkein parhain päivä.
Tai no, vanhemmat oli kotona, että sinänsä OK, mutta oon huomannu, että D myös kiukuttelee paljon enemmän, kun ne on paikalla.

Torstaina D nosti kamalan metelin illalla, kun K ja E oli laittamas sitä nukkuun. Se ei halunnu nukkua ja juoksi sit olohuoneen ja makuuhuoneensa väliä koko illan ja vanhemmillakin meni jo hermot siihen.

K ja E halus nukkua pidempään, koska menivät taas aamuviideltä töihin niin mä sit hoidin D:n herättämisen aamulla. Sama torstainen huonotuulisuus näytti jatkuvan aamullakin..
Pojalla on jonkinlaista iho-ongelmaa ja sen iholle tarvii aamusin laittaa jotain ihmerasvaa ja sit näppyihin jotain lääkettä.
No, tää on sujunu aiemmin ihan hyvin. Tänään kuitenkin koko aamu oli tällanen: En herää, en pue, et laita lääkettä, en pese hampaita, en syö aamupalaa, en ole hiljaa.


Mun aamupala. Toi Magijan kirsikkajugurtti on niiiin hyvää

Mentiin sit siinä aamupäivästä pihalle sen kans. Näitten sateiden takia ulkona tosiaan on isoja lammikoita, joten eiköhän D onnistunu kaataa pyöränsä yhteen ja sit ku mentii leikkikentälle niin se vaa leikki niis lammikois eikä kuunnellu mua yhtään.

Siel oli liukumäki, minkä päässä sit oli kunnon kuoppa mikä tietty täynnä vettä. Eiköhä D keksiny, että se haluaa laskee siihen, joten nappasin sen vauhdista kiinni, koska ei uskonu, että ei saa tehdä sitä.
No, sit piti päästä keinumaan ja keinujen alla oli myös vettä.
Lopputulos: Kumisaappaat täynnä vettä. Todella mukavaa. Siinä vaiheessa, kun D:n vaatteet oli aivan märät ni jouduin pakottaan sen kotiin, ettei se tulis kipeeks.
Aamu- ja iltapäivä oli siis yhtä tuskaa, koska mun hermoja koeteltiin aika lailla.


Tällänen kuva koulun pelikentällä. Selvittelin asiaa ja kuva on Kaunasin vaakunasta



Ootan vaan hirveesti sunnuntai-iltaa, koska maanantai ja tiistai on vapaapäiviä. Voisin lähtee Kaunas Cityyn bussilla vähän kattelee maisemia ja nää suosittelikin jo yhtä intialaista ravintolaa, jossa voisin käydä syömäs.
E meinas aamulla, että olisin voinu illalla mennä kattoo jonku uuden leffan Megaan, mut oli aivan hirvee ilma, olin aivan liia väsynyt ja lisäks mulla oli vähän kipee olo, joten en sit menny. Ehkä joku toinen päivä.

Alina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti