tiistai 24. syyskuuta 2013

Day 9

Toinen vapaapäivä takana päin ja huomenna paluu arkeen...

Mun jaskadanielsi paita, tykkäilen siitä niin paljon!



En jaksanu lähtee kaupungille tänään, koska ilmakin oli paljon huonompi ja taas vaihteeks sataa. Kävelin sit ensin totuttuun tapaan Maximaan ja suoraan Mamas:iin, missä ne jo tunnistaa mut. Tää englantia puhuva myyjä oli heti ilosesti mua tervehtimässä ja ties jo valmiiks, että haluun kahvin maidolla. Sen mieliks tilasin myös croissantin aamupalaks, se kun oli eilen niin pettyny, ku otin pelkän kahvin.




Tän jälkeen lähin tutkailee toria ja löysin aivan ihania 3D lakanoita! Pakko saada ne. Hintaa en tosin saanu selville, mä kun en ymmärrä liettuaa ja myyjä ei osannu englantia.. Elekielellä yritettiin kommunikoida, mut ei siitä mitään tullu. Hinnan sijasta se näytti mulle vaan setin kokoo.
Ne oli kyl niin upeita et makso mitä makso, haen viel joku päivä pari settiä.





Sit olikin aika lähtee ettimään ostoskeskus Megaa, mistä löytyy oikeestaan kaikki tarpeellinen. 







Mun mielestä nää parkkipaikkanumerot on ihania:



Sisään kun menee niin törmää ekana tällaiseen akvaarioon:




Sit olikin aika jälleen syödä ;D Tällä kertaa frozen yogurt kiiveillä ja ananaksella. Oli sentää terveellistä!



Liettuan kieli vastaan suomen kieli:


Tiivistettynä: Mulla menee hyvin! 

Alina






4 kommenttia:

  1. Aijai ku hyvä toi viimenen kuva :''DD ja hieno paita! t. Sanni

    VastaaPoista
  2. Mullakin oli hauskaa ku huomasin sen :D Täytyyki selvittää, mitä se tarkottaa!
    Eikös ooki! Makso vaan n. 13€ :o

    VastaaPoista
  3. Hahhah, oonkohan vähän väsyny vai miksi repeilen täällä yksinäni tolle viimeselle kuvalle :D:D tää on niin tätä läppää, mikä uppoaa meikäläiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli suhteellisen huvittava :D Hyvää ruokahalua!
      Mua katottii vähä oudosti ku virne naamalla kuvasin sitä :D

      Poista