sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Day 7

Aamulla käytiin jollain torilla, missä myytiin ihan kaikkee.
Siellä oli mm. autoja rivissä peräluukut auki ja niis oli kissan- ja koiranpentuja ja sit oli häkeissä kanoja, kaneja, hamstereita...
Olisin niin halunnu ostaa mastiffin pennun!

Tän jälkeen tuli vietettyä monta tuntia ulkona D:n kanssa. Kerättiin äitille kukkia, potkittiin palloo ja sit kattelin ku se pyöräili ihan onnessaan vesilammikoissa.

Ku tultiin D:n kanssa ulkoo takas sisälle, kello olikin ja puol 5 ja alko mun vapaa-aika.
Datailin hetken koneella ja lähdin sit käymään Maximassa, koska mun piti ostaa vyö itelleni.


Niinkun kuvastakin näkee niin vyön (n. 7€) lisäks mukaan tarttu taas jotain ylimäärästäkin. Milka Cream, kuulostaa niin hyvältä. 
Oli muuten älyttömän hyvää se aiempi kirsikkasuklaa mitä ostin, sorruin illalla ja söin sen. 

Ok, host-iskä oli käskeny mut takas kuuteen mennes, kun on päivällinen, joten olin ajoissa kotona. Toi iskä muuten kokkaa aivan älyttömän hyvää ruokaa! Aina jotain erilaista ja kaikki on aina perinteistä liettualaista tai latvialaista tms. Tänään oli perus "fastfood", papuja ja kinkkua jossain vähä niinkun ruskeessa kastikkeessa. Kuulostaa ja näyttikin vaatimattomalta, mut oli tosi hyvää. E meinas, että jos oon joulun täällä niin se tekee mulle sitä samaa mut sen oikeen ja kauemmin aikaa vievän version, mihin tulee sit pekonia ja kaikkee. 
Join myöskin piimää, koska oli valmiiks lasiin kaadettu. Taas yks asia lisää maksan ja sienien lisäks, mistä en tykkää! Tuleepaha tääl silti syötyä kaikkee :)

Ilta on ollu ihanan rauhallinen. Näin viikon päätteeks käytiin jopa jo läpi mun sopimuskin ja sain tän viikon palkan käteen. 

Tän jälkeen K kaivo esiin kaikki Kaunasiin, Vilnaan ja lähiympäristöön liittyvät kartat ja oppaat, koska lähen huomenna cityyn. Se neuvo mulle millä bussilla meen, missä jään pois, minne mun kannattaa mennä, missä on hyvää ruokaa... Oon ihan hukassa kyl. Jos tästä selvitään niin luvassa on kunnon kuva- ja infopaketti Kaunasista! 

Alina




2 kommenttia:

  1. Saanko udella, että paljo sulla on viikkopalkka?

    VastaaPoista
  2. 300 litiä keskimäärin :)Sillä määrällä elän helposti pari viikkoo :D

    VastaaPoista