perjantai 13. syyskuuta 2013

I'll miss you

Lähtö lähestyy ja arvatkaa kuka ei oo pakannu eikä edes miettiny mitä tarvii mukaan :)
Jotain sentään oon tehny jo! Nimittäin keränny tuttujen osotteet ylös niin saan pommittaa ihmisiä korteilla ja kirjeillä.

Tänään kyl heräsin ihan pölmistyneenä, kun luulin, että on lauantai tai sunnuntai. Oliki vasta perjantai, onneks.
Jollain lailla toi lähtö ahdistaa, vaikka myös ootan sitä enemmän kun mitään. Kai mä rauhotun vasta sit, kun varmasti oon perillä Kaunasissa asti ja oon viipyny jonkin aikaa ja huomaan, että kaikki on hyvin.

Vaikka oonki poissa Suomesta aluks vaan 3 kk niin varmasti mulla ehtii tulee ikävä muutamia kavereita, perhettä ja poikaystävää.
Myöskin meidän hassuja lemmikkejä, joiden kanssa on aina hauskaa.
Tänään viimeks yritin saada kuvia mun kissasta, joka ei mitenkään päin pysyny paikallaan saatika voinu kattoo kameraan päinkään. Käyttäytyy kyllä ihan päinvastoin kameran nähdessään, kun omistajansa ;)



Ajattelin, että tänään vielä voisin yrittää kattoo valmiiks vaatteet, mitkä otan mukaan ja pitäis myös mun huone saada siivottua, koska siitä tulee vierashuone mun poissaolon ajaks... 
Onks pakko hei? :)

Joskoha tässä olis kaikki tältä erää. Luulen, että ellen sunnuntaina ehdi päivitteleen, niin kirjottelen tänne ens kerran maanantaina tai tiistaina. 

Sunnuntaina iskä saa heittää mut Pirkkalan kentälle ja ostaa mulle matkalla paljon suklaata :) 
Lento lähtee 22.25, joten perillä Kaunasissa mun pitäis olla klo. 23.50. 

Alina


6 kommenttia:

  1. Yleensä löydän kaikki kivat au pair- blogit vasta, kun auppari on jo palailemassa Suomeen, tämän onneksi bongasin jo heti nyt! Liettua au pair maana kuulostaa todella mielenkiintoiselta, jään innolla odottamaan tulevaa. Tsemppiä pakkaamiseen ja matkaan! Salmiakinkaipuukin saattaa yllättää, vaikka siitä ei Suomessa niin tykkäisikään. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Toivon myöskin au pair ajastani tulevan ikimuistoista ja uskon Liettuan olevan todella mahtava maa! Yritän mahdollisimman paljon tulevaisuudessa kirjoittaa myöskin suosittelemistani paikoista, esim. kahvilat yms, ikään kuin matkablogina tämän au pair blogin lisäksi :)
    Täytyy siis ostaa myös salmiakkia kaiken varalta! Suomessa se ei pahemmin maistu, mutta kuten sanoit, ehkä sitten ulkomailla sitä kaipaakin.. :)

    VastaaPoista
  3. Tulee sinuakin ikävä, varsinkin kun ei ehitty nähä:( oon lähös 'vasta' 2 viikon pääst mut mua ahdistaa jo! oon iha apuvaaa ja en saa tehtyy mitään..pitäis käydä kelal ilmottamas et asun ulkomail yli 3kk jaja...vakuutus pitäis kattoo et on kunnos ja kaikkee! koitan nyt maanantain mennä tonne kelal ni kaikki ei jäisi viime hetkeen:D
    mut tsemppiä, kyllä kaikki varmasti jonkin ajan kuluttuu on hyvin(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulee ikävä! Ja säki lähet sinne Espanjaa, ei nähä ikinä enää :(((
      Koska tuut takas sieltä? Sit on PAKKO nähdä HETI. Ellen oo sit jo Irlantiin ehtiny siinä vaihees niinku suunnitelmis on.. :)
      Mäki tosiaa tänää tos hetki sit ilmotin kelalle tost muutost.. Heh, hyvä täs vaihees, unohdin ihan kokonaan.
      Kyl mä uskon, et tää täst lähtee sujuu ku ehtii asettuu kunnol :)

      Poista
  4. Tässä ois tää blogiarvostelu... :)

    Ekana plussaa siitä, ettei ulkoasu ole massavalkoinen! Blogilla sais mun mielestä kuitenkin olla jonkinlainen banneri, vaikka taustan takia ei mikään kauheen monimutkainen oikein sovi. Tällä hetkellä oleva kahden rivin otsikko näyttää kuitenkin aika jäätävältä. Blogin ulkoasu on muuten ihan siisti, tosin suosittelisin tutustumaan tohon koodipuoleen enemmän. Plus postausten fontti on aika jäätävä, vaihtoon. Kuvat vois ehkä olla samanlevyisiä tekstin kanssa. Tekstin tasaus myös molempiin reunoihin.

    Ekana tekstistä pistää silmään hymiöt, mikä johtunee tosin siitä, että itse käytän niitä blogissani nykyään tosi vähän. Teksti on muuten ihan perus, ei jää oikein mieleen muttei toisaalta ole mitään pahaakaan sanottavaa.

    En jäänyt nyt lukijaksi, vaihtariblogit ei ainakaan tässä muodossa oo oikein se mun juttu mutta kiva blogi :) ps. kirjoitinpa pitkän, innostuin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon mielipiteestä!
      Mä en tohon ulkoasuun ja koodaukseen nyt paljoo oo keskittyny ku tärkeintä täs kuitenkin on, et kaverit, sukulaiset ja muut jotka nyt sattuu tätä lukee, saa jonkinlaise käsityksen siitä mitä mulle kuuluu :)

      Poista