perjantai 27. syyskuuta 2013

Day 12

Täällä jatketaan samaan malliin, kuin ennenkin.
Hostit lähti töihin n. tunti sit ja poitsun kans ollaan kahdestaan :)

Aamulla oltiin jo vähän ulkona ja nyt lounaan jälkeen ollaa vaa hengailtu. D on ollu tosi rauhallinen nyt pari tuntia ja kattellu onnellisena animal planetia, joka tarkottaa sitä, että mulla on ollu aikaa siivota paikkoja!

Tai siis, olen yrittäny siivota, mutta on vaikeeta heilua harjan kanssa, kun jokin ylimääränen nelijalkanen kehräävä karvakaveri pyörii jaloissa.




Huomenna sit host-äitillä pitäis olla vapaapäivä, mikä meinaa mulle osittaisvapaapäivää. Sunnuntain vielä kun jaksaa ahertaa niin sit onkin vapaata maanantaista keskiviikkoon.

Sunnuntai-illalla saadaan myöskin vieraita, koska host-äidin vanhemmat Saksasta on tulossa kyläileen. Onneks mä pääsen jaloista pois kaupungille pyörimään.

Eipä täällä muuta. Mun vasen nimetön on ollu muutaman päivän punanen ja siihen sattuu, kun painaa. Ehkä se tippuu pois, enkä pääse ikinä naimisiin.

Alina

2 kommenttia:

  1. I feel you tossa kissa-asiassa. Ja näillä karvapalloilla on vielä tapana tulla aina tappelemaan MUN HUONEESEEN. Heti jos vähänki silmä välttää ja mun huoneen ovi jää auki, eikä kissoja kuulu ykkös- eikä kakkoskerroksessa, ni tietää, missä ne on...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepäs mukavaa :D Mua seuraa tällä hetkellä vaan toi kaveri, kun toista pidetään parvekkeella nyt muutama päivä, kun se tekee asioitaan sinne niin jos lopettais.
      Aika mielenkiintosia ovat, mut mun ainoot kaverit tääl täl hetkel! :D

      Poista