sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Day 14

Kaks viikkoo täynnä, woohoo! Mun piti tehdä teille videopostaus, mut nyt ei vaan oo aikaa siihen. Ehkäpä sellanen kuitenkin tulee tässä alkuviikosta, kun meen tuolla pitkin kaupunkia ja on enemmän kerrottavaa. :)

Eilen illalla juttelin host-äitin kanssa niitä näitä pitkän aikaa, kun poitsu laitettiin nukkuu ja host-iskä oli töissä.
Nostin sit kissan pöydälle siinä ja kerroin, miten asiat ton pojan kans on ja miten se päivisin käyttäytyy.
K oli ymmärtäväinen ja kerto mulle, että välillä silläkin on vaihe, että antakaa mulle kaks viikkoo lomaa mun lapsesta.
Se anto mulle vinkkejä, miten voin toimia ja nyt nimenomaan selvis kaikki oleelliset asiat, mitä saan tehdä ja mitä ei kannata tehdä.

Näitä juttuja kun mietin illalla ennen nukkumaanmenoo, olin aamulla varutunu jo ties mihin sotasuunnitelmiin joka aamusta tappelua varten.
Mutta mikä mua odottikaan, kun menin D:n huoneeseen! Siellä se hymyssäsuin oli leikkimässä ja eka se oli sillain "häivy, anna mulle tilaa", mut sit se olikin jo tulossa ite olohuoneeseen ja oli vaan et ota mun vaatteet niin puetaan.
Olin ihan hämilläni ja ihmeissäni, että mikä sua vaivaa?

Aamu meni lepposasti ja kun host-äiti heräili niin sekin oli ihan ihmeissään, kun ei ollu kuullut ääntäkään.
Siitä sit sain luvan lähtee aamukahville Mamasiin, hetken omaa rauhaa!




Sellanen pikanen aamuvirkistäytyminen sit kesti sen puoli tuntia, jonka jälkeen suuntasin kotiin. 
Siellä oli aika kiree tunnelma, kun host-iskäkin oli heräilly, enkä oikein tienny olikse vihanen mulle vai kiukkunen siitä, että K:n vanhemmat on tulossa. 

Hostit siit sit lähti töihin puoli 2 maissa ja ooteltiin poitsun kans isovanhempia saapuvaks 19 jälkeen. Ovelle koputeltiinkin vähän ennen klo 18 ja siitä asti oon periaattees ollu off, koska "Oma" ja "Opa" toi uuden playmobilen ja ne on koko illan nyt leikkiny D:n kanssa, joka ei ees muista mun olemassaoloo tällä hetkellä.
Ihana rauha :D


Nää keltaset pakut on ilmeisesti pikkubusseja, mitkä voi mun ymmärtääkseni pysäyttää missä vaan ja ne maksaa pikkasen enemmän, kuin bussit





Alina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti