lauantai 28. syyskuuta 2013

Day 13

Voin kertoa, että oon tulossa pian kotiin. Eihän täällä olemista kestä kukaan.
Se, että lapsi nimittelee, lyö, potkii ja huutaa, kun katotkin siihen päin, ei oo normaalia.

Mun työaika on jo alkanut ja mun olis pitäny tuo poitsu pukea, laittaa syömään jne. Siellä se saa nyt mun puolesta olla huoneessaan ja leikkiä yövaatteissaan, kun ovi paiskataan naaman edestä kiinni ja alkaa kauheet huutopotkuraivarit, jos menee sisään.
Vanhemmat on nukkumas (tai yrittävät nukkua), joten senkään takia en halua mitään ylimäärästä huutokonserttia nyt.

Täytyy piakkoin ottaa puheeks, että haluun lähtee kotiin, ennen kun mulla oikeesti napsahtaa ton poitsun kans.

----

Asiasta toiseen, aamulla mul oli hauskaa ku kävin vessas. Hostit oli ottanu tollasen mukaansa eiliseltä lennolta:


Kuvia eiliseltä:

Yläaste(ko?)

Lukio




Hammaslääkäri





Alina



2 kommenttia:

  1. Tosi harmi jos joudut lähtemään kotiin sieltä :( Mutta ymmärrän kyllä, ettei tollasta lasta kestä kukaan hoitaa... Mulla ois varmaan jo pinna katkennut, kun oon lukenut miten vaikeeta sulla on sen pojan kanssa ollut. Onko sillä perheellä ollut aiemmin au pairia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä eilen meinasin jo kilahtaa aika pahasti, ku poitsu vaan raivos ja yritti käskyttää mua, ei totellu ollenkaan... Parempi se melkein kotiin on lähtee ja keksiä sen jälkeen jotain muuta :)
      On näil ollu vissii joku kolmekin au pairia ennestään. Ennen mua tääl oli joku poika, mistä toi poitsu puhuu koko ajan ja mulleki se aina huutaa vaa, et se haluaa pojan. Luulen, et osittain ton pojun asenneongelma johtuu siitäkin, kun vanhemmat ei oo paljoo kotona ja isä ei vietä sen kans juuri yhtään aikaa, vaa passittaa aina mun luo :/

      Poista