tiistai 1. lokakuuta 2013

Day 16: Poland

Multa kysyttiin eilen, haluunko lähtee host-äitin, pojan, Oman ja Opan kans Puolaan. Totta kai!
Honda starttas sit 10:15 ja tunti myöhemmin ylitettiin raja.

Se oli vaan sellanen maisemamatkailu -visiitti, joten mitään shoppailuja ei tehty. No, käytiin me Lidlis ja Tescos tekemäs ruokaostoksia.

Niin ja syömäs käytiin jossain pizza/hampurilaispaikassa, söin muute ehkä elämäni parhaimman hot dogin, nam!

Olin myös tosi ilonen, kun tää reissu oli mulle täysin ilmanen :)

















Alina



2 kommenttia:

  1. Oi, siellä näyttää tosi kivalle! Just huippu ku perhe ottaa mukaan tollasille lomille! Sori tuon sähköpostin kans, mää kyllä luin sen ja olin aikeissa vastata, mutta sitte tuli kauheeta häsläystä tuon nycreissun takia ja sitte piti avautua siitä kaikille ku kypsytti niin paljo :D ja skypettelin kotiin ja muuta, ni se jäi. Mutta vastaan tänään! :) Just kiva ku saa sähköpostia ja kuulee kuulumiset sieltäki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ja totta kai ennemmin lähdin ilmatteeks tutussa seurassa outoon paikkaan näin aluks, ku et oisin lähteny yksin bussil tai junal.. Joo, ei haittaa yhtään, kyl mä sen ymmärrän, että ei koko aikaa kerkee vastaan! Mun oli vaan pakko kirjottaa sähköpostia jollekin, kun tuntuu, että on vaa pakko kirjottaa! You know:D Mutta ei mitään kiirettä sen kans!

      Poista