perjantai 4. lokakuuta 2013

Day 19

Mulla on ollu tänään ihan hirmukiva päivä! Oon niin happy.

Osittain mun hyväntuulisuus johtuu siitä, että nukuin 9 asti, koska tiesin, että isovanhemmat hoitaa pojan herätyksen. Siinä ku heräilin niin ei kukaan muu viel ollu hereil, joten tiskasin illan astiat pois, lakasin lattioita, ruokin ja juotin hamsterin ja kissat, söin aamupalaa rauhas.... Puol 10 jälkeen isovanhemmat tuli syömään ja poitsu osotti heräämisen merkkejä vasta joskus 10.


Siinä, kun D söi aamupalaa, mä viel siivoilin enemmän ja sit 11 aikoihin nää kolme lähti Megaan ostaan uuden hanan kylppäriin, koska D jotenkin kummassa hajotti sen eilen.

Siel niil meni yli tunti, joten mulla oli taas vaan chillailuaikaa, joten kuuntelen musiikkia ja juttelin faces Camin kans. Kiva tietää, mitä ystävälle kuuluu Barcelonaan! :)
Sit kun porukka tuli takas, kuulu vaan "nälkänälkänälkänälkä...", joten mä sit äkkiä valmistin lounaan mulle ja D:lle.

Lounaan jälkeen lähdettiin kaikki neljä lenkille, minkä jälkeen leikkikentän vieres olevalle "urheilualueelle". En nyt keksi mitään nimee sille. Siellä on kaikkia välineitä harjotuksia varten ja voin sanoo, että mun peppu ja reidet on kyllä niiiiin teräskunnossa, kun tuun takas! ;)


Poika halus sit hetken viel leikkiä leikkikentäl hetken ja sit lähdettiin käveleen takasin kotiin.
E olikin jo sillä välin tullu töistä. 

Oon jotenkin niin ilonen, kun nää isovanhemmat ottaa mut mukaan juttuihin. Samantien kun päästiin sisälle niin ne oli sillain "haluutko kakkua?" ja kun pääsin keittiöön niin siellä oli kahvit, muffinsit ja kakut valmiina. Oon niin täynnä nyt!
Mua vaan harmittaa meidän kielimuuri, kun ne ei osaa/ymmärrä enkkua pahemmin ja ite taas en osaa enää nykysin saksaa. Ymmärrän noiden puhetta, mut en osaa enää puhua sitä. 

Äitiltä myöskin sain juuri viestiä, että ovat saaneet mun paketin. Toivoinkin, että se ehtis viikonlopuks; se sisälsi kaikenmaailman suklaita, karkkeja ja purkkaa, mitä ei Suomesta saa. 

Ei täs mitää, loppupäivä varmaa menee vaan hengailles ja totta kai täytyy lähtee illal viel Mamasis käymään! 

Alina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti