keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Day 24

Mistähän alottas. Aamulla heräilin aivan liian aikasin perheriitaan. Untakaan en enää saanu, joten nousin sit vaan ylös.

Vahdin tänään sit lupaukseni mukasesti poikaa n. 2 tuntia aamupäivästä, kun K ja E lähti kaupoille.
Huomenna sit oonki off jo 2 maissa eli 2,5h normaalia lyhyempi päivä.

Mun piti myöskin olla tänään kotona ja muistatteko mun lupauksen siitä, etten osta mitään hetkeen. No hups, mutta kun oli tylsää eikä jaksanu olla kotona niin lähdin sit shoppaileen.

Suklaakuorrutteinen pulla kirsikkatäytteellä + kahvi yht. n. 1,40€ ;)

Lähdin sit towniin ja kiertelin aluks vanhaa kaupunkia joenvartta pitkin.




Lisää kuvia Kaunasin linnasta.






En jaksanu kävellä toiselle puolelle linnaa saadakseni kuvan oikeelta puolelta








Aikani taas käveltyä puistossa menin hetkeks istuun ja kirjotteleen mun matkapäiväkirjaa. Toi on kiva paikka, kun näkee joen ja siel on hirveesti aina nuorisoo istumas ja viettämäs aikaa.





Ostin kaikkee perusjuttui tulevaisuutta ajatellen. Säilytysrasioita/-kulhoja ja pyyhkeitä. Suomes noita ei ikinä tuu saamaan niin halvalla (1-2€/kpl), joten näin mä säästän ainakin vähän rahaa. :)


Ainii! Ja sit ehkä turhin ostos ikinä (toistaseks...), mutta heti kun mä saan oman rockabilly tytön tai pojan, niin on ainakin takki valmiina! Sitä ennen Henkka ja Ansku varmaan voi lainaa tätä... ;) Aito nahkatakki 2€ kirpparilt.
Jos ei muuta käyttöö tuu nii oli sen verran söpö, että voin pitää koristeena. :D


Kun mä tulin kotiin niin tää unkarilainen, joka on ennenkin ollu tääl syömäs, oli tuolla alaovella just soittamas E:lle, mutta mä kun siihen satuin tulee niin päästin sen toki sisälle samalla ovenavauksella. Mä en vaan pääse yli sen jätkän kohteliaisuudesta, heti tervehtimäs ja pitämäs ovee auki, ottaa mun laukut jne. Miksei Suomessa oo tollasia miehiä? :D 

Alina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti