sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Day 21

Noniin, kolme viikkoo mittarissa Kaunasin maaperällä.

K on tosiaan tänään kotona, mutta se tekee paperihommia niin mä oon koko päivän tähän mennes D:n kans ollu. Aamulla sillä oli taas tosi vaikeeta nousta ylös, joten kannoin sen suosiolla olohuoneeseen kattoon Animal Planetia niin se ilman kiukutteluja sit siitä heräili pikkuhiljaa. :)

Ite olin jo ehtiny aamukahvit juoda ja syödä aamupalan, joten tyydyin juomaan vaan kuumaa kaakaoo, kun D mättäs aamupalaa ihan onnessaan.


Siitä sit lähdettiin ulos hetkeks ja näin lounaan jälkeen oon vaan lahnannu. Poika haluis takas ulos, mutta ite ainaki oon niin täynnä viel, että oon vaa pitkittäny tätä sillee "anna mulle 20 minuuttia" "oota 10 min". Hyvin on toiminu ja siellä se kattelee eläinkanavaa taas. Kyllä pian pitää lähtee pariks tuntii vielä pihalle, että pikkuherra on rauhallinen sit loppuillan. Toivottavasti. 
Ja pääsen itekin sit viettää vapaa-aikaa taas neljän jälkeen :)

Eiliseltä leikkikenttäreissulta:

 






Ps. Näillä näkymin palaan Suomeen aikasintaan 23.10, mutta tää ehtii muuttuu viel moneen kertaan!

Alina

2 kommenttia:

  1. Niitä sain tehdä ihan urakalla, joten päätin tehdä samalla tarinan niistä. Toi yks on selkeesti oman tiensä kulkija, koska vaan kuolleet kalat uivat virran mukana

    VastaaPoista