torstai 3. lokakuuta 2013

Reasons

Ilmottelin tossa facebookissa kavereille ja siinä ohessa kaikille puolitutuille, että aion lähtee tästä perheestä henkilökohtasista syistä ja kun kaikkia tuntuu nyt niin hirveesti kiinnostavan ja joka puolelta kuuluu, että no ootpa paska, ku et kauempaa viihtyny niin:

A) Se ei oo perheessä viihtymisestä kii
B) Oon löytäny nettisivujen kautta ihmisiä Liettuasta, mutta kaikki asuu Vilnassa, jonne on 2 tunnin bussimatka, joten siellä ei tuu useesti käytyä. Joten, mulla olis täällä kavereita, mutta viihdyn hyvin yksinkin, so what's the problem?
C) Minkä ihmeen takia kaikkia kiinnostaa mun elämä noin paljon, että pitää puuttua mun valintoihin?

Se, että tuntee olevansa hyvässä perheessä ei tarkota sitä, että olis oikeessa maassa. Mä olin miettiny Jenkkejä 3-4 vuotta ennen ku tää Liettua tuli ihan puun takaa, en ajatellu kunnolla, etten tänne halua, ennen kun jo olin täällä.

Alina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti