lauantai 19. lokakuuta 2013

Day 34

Meinasin jättää kirjottamatta, koska tänään ei oikeesti oo tapahtunut yhtään mitään, eikä mulla ole edes kuvia teille. Jos kiinnostaa niin lukekaa, jos ei nii älkää. :)

Mulla meni eilen taas nukkumaanmeno vähän myöhäseks, kun taas poika oli menny nukkuu jo 21 maissa, joten lopputulos oli se, että kun mun herätyskello soi klo 9.00 niin poika oli samantien jo ovella. Mun täytyi siis itekin nousta, en saanu torkuttaa yhtään. :(
Oli muuten eka kerta ikinä, kun D oli ennen mua hereillä.

Aamu alko sit aika lepposasti ja poika puki taas ihan kiltisti. Aamiainen syötiin taas animal chanelia katellen ja mä yritin samalla vähän siivoilla.
Siivosin sit ihan kunnolla koko kämpän sillä välin, kun D leikki.

Siivoilun jälkeen tein meille lounaan ja sit lähdettiin ulos.
Oon vissiin hiukan väsyny, ku meinasin nukahtaa pystyyn leikkikentällä, kun nojailin liukumäkeen? Oli niin ihanan lämmin auringonpaiste. Mut voi herranjumala, kun meinattiin jäätyä, kun alko tuuleen aivan älyttömästi. Ilmeisesti se talvi tännekin on tulossa. :)

Tultiin sit kotiin ja keitin itelleni kahvit ja D:lle tein jotain välipalaa.
Siinä sitten E tulikin jo töistä kotiin ja mä leikin viel playmobileilla pojan kans. Periaattees mun työaika loppuu puol 5, mutta mä ton pojan kans siltikin edelleen oon täs ollu, kun hostiskä tuntuu olettavan, että se on mun hommaa 24/7.
Tosin, K tuli äsken kotiin, joten nyt viimestään oon off.

Tässä nyt tulikin aika tällanen pelkistetty versio mun päivien kulusta, siis silloin, kun vanhemmat on aamupäivän töissä.
Mun päivät on aivan erilaisia silloin, kun vanhemmat lähtee vasta päivällä töihin ja mulla on 13 tunnin päivä.

Alina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti