maanantai 7. lokakuuta 2013

Day 22

Jeejeeee nyt tuuletan koska huominen ja keskiviikko vapaa! Justiinha mulla oli vapaata? Ai että, ku nää päivät menee nopeeta :)
Yleensä.
Tää päivä on tuntunu kestävän iäisyyden ihan sen takia, että oon meinannu taas vaihteeks nukahtaa koko ajan.
Aamu oli taas kerran vaikee niin mulla kuin pojallakin ja loppujen lopuks sain kantaa peittokasan - missä ehkä jossain sisällä oli pieni poika - olohuoneen sohvalle, jotta herra heräilis pikkuhiljaa.

No, siinä sit katseltiin taas onnessamme Animal Planetia ja syötiin aamupalaa. Hostiskä heräili joskus ennen 10 ja 11 mais sen avustuksella saatiin poika jo pukeutumaankin päivävaatteisiin, koska ei sitä aiemmin suostunu tekee, vaikka mitä sano.

Lounaan jälkeen lähettiin pojan kans ulos ja siellä vierähti taas mukavasti pari tuntia, kun mä treenailin ja D leikki kahen muun suunnilleen samanikäsen pojan kanssa. Hauskaa oli kaikilla, hyvä niin.

Siitä sit laahustettiin takas kotiin ja E oli lähteny töihin ja K oli palannu töistä. Poika lähti sit äitinsä kans kaupungille eli periaattees mulla alko vapaa, jonka hyödynsin seuraavalla tavalla:

- Kahvia ja suklaata<3
- Datailua
- Suihku
- Lempparihajuvettä ja kevyt ehostus

...Kun D ja K palas kaupungilta, kasattiin K:n kanssa joku uus vaatteidensäilytys tee-se-itse -kaappi. Saanpahan enemmän tilaa vaatteille, jotka ei enää mahdu noihin laatikoihin. Miks mulla on niin paljon vaatteita?

Sit pääsin lähtee ulos!
Niin no enhän mä menny kun tuonne Maximaan ja Mamasiin, mutta aina välillä on kiva panostaa itteensä. Taas vaihteeks nautin suunnattoman paljon, kun saa yksin kävellä tolla pimeessä vaan katuvalot seurana. Se on jotenkin niin ihanaa.

Ketään ei taas kiinnosta, mitä mä ostin, mut eipähän tuu kuvatonta postausta.


Kahvia!!

Ja tässä vaiheessa päätin ostaa jo oman kahvimukinkin, oli niin söpö


Nää kuvat ei liity mitenkään tähän päivään, mutta aattelin teitä ilahduttaa niillä. 



Tässä Ellie näyttää samalta, kun minä yliväsyneenä viimeset pari päivää. Onks pakko jos ei taho?!


Eipä mulla muuta, poika menee pian nukkuu, joten lähen viettää loppuillan hostäitin kans ja täytyy selvittää, missä tääl olis joku kampaaja, joka osaa enkkua.

Alina






2 kommenttia: