perjantai 18. lokakuuta 2013

Day 33

Arkeen paluu ei sit käynytkään ihan niin helposti.
Mulla ja pojalla molemmilla unirytmit hieman sekaisin, joten mä en saanu itteeni ylös ennen puolta kymmentä ja poikaki veteli sikeitä jonnekin puol 11 asti.

Mun aamu alko oikein hyvin, kun menin olohuoneeseen. Poika oli illalla vähän leikkinyt ja lopputulos oli tämä....



En todellakaan alottanu aamuani siivoomalla, vaan kahvilla ja lämppärillä.


Aamiaisen jälkeen siivosin ja sit olikin lounasaika. Minä syön maksaa :o


Tuotatuota.... Nyt illan kun olin taas Maximassa ja palailin niin poika sit päättänyt tehdä ansan kissoille. Nyt eivät kuulemma pääse sängyn alta pois ja mun pitää nukkua noitten kans.


Mä oon sun kissakaveri!


Niinku varmaan huomasitte niin tää päivä on ollu äärimmäisen tylsä, koska mulla ei oo ees mitään kirjotettavaa siitä.

Alina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti