perjantai 11. lokakuuta 2013

Days 25 & 26

Eilen oli kyllä sellanen päivä, että ei siitä sen enempää.

Mä olin tosiaan off onneks jo puol 3, koska tein keskiviikkona parin tunnin "vahtivuoron".
Siitä sit laitoin itteni valmiiks ja lähin kahvittelee ja shoppailee taas kaikkee peruskamppei.

---

Tänään D on ollu oikee enkeli koko päivän!
Heti aamusta asti ollaa molemmat oltu yhtä hymyä ja ilman kiukutteluja ollaa menty. Olen oikein tyytyväinen pikkuherraan.

E ja K lähti töihin lounaan jälkeen eli siinä 12 pintaan ja me suunnistettiin sitten D:n kanssa ulos. Tultiin takas joskus puol 3 jälkeen ja samalla ovenavauksella E tulikin jo kotiin. Oli unohtanut, että tänään onki vapaapäivä, joten mä olin off sitten nyt loppupäivän, mutta 19-21 hoidan pojan iltatoimet ja laitan sen nukkuun, että E voi kattoo jääkiekkoo. :D

Kävin äsken sit Mamasissa ja mulla on ollu hauskaa, koska eilen ja tänään siel on ollu vaa nää kaks liettuaa puhuvaa myyjää. Mun ei tarvii enää niiltäkään tilata kahvia erikseen, koska ennen kun ehin suutani ees avaa niin ne on sillai "kava su pienu?"
Kyllä mun kelpaa, ku tunnetaan ;)




En tiiä miks, mut hajoilin tolle kissalle ihan liikaa

Alina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti