keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Day 31

Tänään ei kyllä meinannu millään päästä sängystä ylös, vasta joskus 10.30 ehkä. Siinä sit silmät ristissä hetken datailin sängys, minkä jälkeen menin keittää aamukahvit ja söin aamupalan kotona, kun ei kiinnostanu lähtee Mamasiin käveleen.

Sit kävin läpi kaikki mun tavarat ja heitin roskiin kaikkee turhaa. Kaapitki tuli tyhjättyä ja nyt on laukut pakattu. Voi herranjumala, kun toi iso laukku painaa ihan liikaa. Pienemmäs laukus ei toistaseks oo paljoo mitään, mutta se täyttyy kyllä, kun saan pakattua loput käyttötavarat sinne.
Ainakin K oli onnellinen, kun lahjotin sille laatikoita, mitä on mun ostosten mukana tullu jonkun verran.

Tuliaisten takia mun täyty sit käydä ostaa viel yks urheilukassi, minne saan tungettua sit myös käsilaukun, kengät yms, että on helpompi Tallinnan maaperällä kamoja vetää perässä.

Siinä 13 maissa lähdin sit ulos (miks kerron kaikki kellonajat?).
No, anyway siellä oli kauhee sumu niin kun kuvista näkee.

Menin torin kautta Megaan ja siellä aikani pyörittyä taas ihan turhaan niin kävin viel Norfas, josta se laukkukin tarttu mukaan.









Tää ilta on ollu kyl taas ihan mörköilyä. Oon istunu mun huonees kuulokkeet korvilla ja kattellu videoblogeja. Täytyis pian pakata tänään ostetut tavarat ja sit varmaa on päivällisaikakin. 

Vapaapäivinä ei vaan oikein kiinnosta tehdä mitään. Jotenkin myös masentaa, koska huomenna on viimenen vapaapäivä täällä olles ja periaattees voisin käyttää sen kaupungilla olles, mutta mitä sielläkään sit enää? Turhaa rahanmenoo vaan tulee, jos sinne eksyy.
Täytyis yrittää tän perheen kans olla enemmän tekemisis, mutta toisaalta haluun olla yksin vaan ja rauhassa, koska arki jatkuu kuitenkin taas perjantaina. 

Täytyy kyl K:lta ja E:ltä kysyä, josko voisivat tänään tai huomenna mun kans miettiä vähän tota ens viikkoo. Täytyis bussilippu ostaa, mut ku en tiedä, että mihin aikaan lähden ja viekö noi mut asemalle vai pitääkö mun jotenkin miettiä, miten saan noi mun miljoona laukkua sit taas citybussiin... 

Uus au pair on täällä tiistaiaamuna, joten ehdin senkin näkee ennen lähtöö. :)

Alina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti