sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Day 35

Se mun kolmen päivän vapaa ei selvästikään tehny hyvää, koska unirytmi ehti menee aivan perseelleen.

Viimeset pari päivää oon ollu ihan koomassa ja tänään mulla oli herätys 8:10 ihan sen takia, että n. 40min torkuttelun aikana ehin vähän ees heräileen.

Aamulla D oli aika väsyny ja kun herättelin sen niin poistuin takavasemmalle keittiöön, ettei ehi kiukutteleen. Sit, kun se omia aikojaan sielt heräili ja kuulin, kun se alko huutaa mua niin tiesin reitin olevan turvallinen. :D
Se oli ihan sulonen siinä vaiheessa kun otin puheeks, että lähden ylihuomenna. Se vaan hyppäs mun kaulaan ja anto suukon poskelle, että: "et sä saa lähtee, tykkään susta!"

Aamu olikin varmaa tän päivän parhain hetki.
Aamutoimien jälkeen alko pienimuotonen kiukuttelu herralla ja sen kanssa olis pitäny olla koko ajan. Ei myöskään taas uskonu ollenkaan, mitä sille sanottiin.

Tänään K oli kotona koko päivän ja huomenna molemmat vanhemmat. Saa nähdä millanen vika päivä mulle tulee, joudunko oikeesti olee koko päivän lapsenvahtina, vai tehtäskö koko perhe jotain yhdes taas.

Ilma on ollu tänään sateinen ja tosi kylmäkin, joten pojan kans ollaa vietetty ulkosalla ehkä n. 50 min tänään. Huippusaavutus. Ei siellä vaan viittiny olla, kun jäätyy pystyyn ja pojallakin nenä alko sen verran vuotaa, ettei viititty kauempaa olla.


Matkalla leikkikentälle

Illan sit maalailin pojan kanssa, kunnes mulla meni hermot sen käytökseen ja ei vaan huvittanu. Oon ollu vaan niin väsyny taas, että ei meinaa pää kestää.

Dinnerin jälkeen lähdin sit Mamasiin sen toivossa, että mun päivä ehtis vielä pelastua, mutta eiköhän siel ollu paikalla vaan se yks ja ainoo myyjä, kenestä en tykkää.
Se on sellanen suht nuori tyttö, joka ei ikinä hymyile, ei puhu enkkua, se mulkoilee kiukkusesti ja hyvä ettei tänäänkin puolet kahvista ollu pöydällä, kun se suunnilleen paiskas sen mun naaman eteen. 

Mua harmittaa, kun mun suosikkimyyjää ei oo näkyny varmaan 1,5 viikkoon, olisin halunnu sanoo sille, että heihei, lähden Suomeen pian. 
Tosin, kyllähän mä viel huomenillal ja tiistaiaamuna meen käymään siellä. 



Vähän iltanäkymiä puhelimen kameralla. Kuvista sitä ei näe, mutta mä ainakin rakastan tota katuvalojen määrää näin pimeellä.



Mutta asiaan, TJ 1 !


Alina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti