lauantai 5. lokakuuta 2013

Day 20

Moi hei tein teille videon.

Kuvanlaatu on paska, en tiedä mikä mun silmiä vaivaa, ääni tulee jäljes tai katoo välil ja mun hiukset on ton näköset, koska tulin suihkusta just!
Eipä mulla muuta, toivottavasti saa jotai selkoo :D
Mutta niinku tulee tota muttaniinkua koko aja.

Ja kiitos Helmille, joka oli ainoo, joka laitto jotain kysymyksiä! ;)



Ja joo, tein tota videoo tossa puol 10 jälkeen, jolloin poikaa laitettiin nukkuun niin ylimääräsiä ääniä kuuluu :)

Alina

4 kommenttia:

  1. Oli kiva video! Sää siis sait juteltua sun perheen kans ja nyt se on ihan varmaa, että lähet takas Suomeen?

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Joo, henkilökohtasista syistä haluun lähtee :) Mä nyt oon auttanu noit ettii uutta au pairii ja toi äitiki on löytäny jo pari hyvää ehdokasta, mut ootellaa tosiaa vastauksia niilt :) Lähden sit heti, kun seuraava alottaa eli joko ihan viikon parin sisään tai sit menee siihen 6.11 asti

    VastaaPoista
  3. Okei! Aiotko jatkaa Suomessa sitte perheitten ettimistä muista maista tai mennä takas EAPin listoille tms? Miten muuten sun hostperhe otti sen ku kerroit, että lähet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on siel kotipaikkakunnal melkeinpä varma työpaikka niin meen sinne ainakin siks aikaa, että varmistuu pääsenkö opiskelee sinne Ouluun.. :) Siel menee sit se kaks vuotta niin katotaa, mitä sen jälkeen keksitään.
      Eipä ne mitää, välit on pysyny samana ja ne oli ihan ymmärtäväisiä, kun kerroin syyn :)

      Poista