sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Day 21 continues

Mulla onkin tänään paljon asiaa! :) Tai no, oikeesta asiasta en tiedä, mutta tekee mieli kirjottaa.

Tosiaan lähdettiin aiemmin sit vielä D:n kanssa ulos kaheks tunniks. Poitsu leikki onnessaan yksikseen tikkujen kans, joten mä treenailin mun teräspakaroita kuntolaitteiden kanssa sen aikaa.
Joku vanhempi rouva kuuli, kun sanoin jotain D:lle englanniks ja se sit alko kyselee, että mistä päin oon ja mitä oon tykänny Liettuasta. On aina kiva, kun joku alkaa juttelee ja pääsee kertoo, että ei oo paikkakuntalaisia.

Välillä toki pidin taukoo ja menin D:n seuraks leikkikentälle piirteleen. Eilisistä raputaideteoksista ylpeenä mun inspiraatio jatku tänään tikkupiirtämisen jalolla taidolla:

Pojan muotokuva 



Tää päivä on ollu ihan tosi väsyttävä. Meinaan vaan nukahtaa pystyyn ja tän postauksen jälkeen taidan vaan mennä suosiolla sänkyyn. 

Tulin äsken Maximasta, kun olin taas vaihteeks Mamasissa iltapalalla ja kirjottelemas mun matkapäiväkirjaa. 
Kävin sit myöskin ihan kaupan puolella ja siinä sit takas päin kävelles muistin taas, että ainiin, olis pitäny ostaa heijastin.
Oon jonku 1,5 viikkoo menny joka päivä Maximaan ostamaan heijastinta, ennen kun jään täällä auton alle, mut sit aina kotona huomaa taas, että eipä tullu ostettua, mutta laukku täynnä kaikkee muuta. 

Hyvä, kun olin saanu edes ulko-ovee auki äsken kun tulin, kun poika tuli heti repii kädest ihan innoissaan, että "Alina, Alina, we are playing basketball! With this!!". Väkisinkin siinä tuli hymy huulille, kun isä ja poika hakkas ilmapalloo mailan kanssa. :)

Mua masentaa jo valmiiks huominen päivä, jos tää väsymys jatkuu. Onneks sit tiistain ja keskiviikon voin rauhassa viettää peiton alla ilman velvollisuuksia.

Alina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti