torstai 3. lokakuuta 2013

Day 18

Mihin nää päivät oikeen katoo, aika menee älyttömän nopeesti!

Tänään on kyl tuntunu siltä, että vapaa vaan jatkuu. Isovanhemmat on tääl viel lauantaihin asti, joten mun hommat on ollu tänään siinä, että lakasin lattiat, tein mulle ja D:lle lounaan (lue: paistoin eilisiä perunoita ja kasviksia) ja sen jälkeen tiskasin meidän astiat. Ainiin, sit vähä järjestelin olohuonetta ja ruokin kissat.

Oma ja Opa haluaa nyt viettää paljon aikaa D:n kanssa ja sekin niiden, joten ne hoiti aamuherätyksen ja aamiaisen ja lähtivät sen jälkeen pojan kans ulos. Sillä välin mä vaan chillailin, nautin rauhasta ja join kahvia, mitä löyty ku löytykin noitten kaappien säilöistä!

Sit kun hostit tuli töistä joskus 14 aikoihin, aattelin että noni, nyt mun "työt" alkaa, kun ne kuitenkin pyytää mua viel menee ulos poitsun kans.
Mut ehei, hostäiti lähti pojan kans parturii, sen jälkee poika leikki itekseen, sit olikin dinnerin aika, minkä jälkeen kaikki muut lähti keilaamaan, mut mä jäin kotiin.

Lähdin sit kävelylle, kun tolla on niin ihana ilma!
Kävely päätty tietenkin taas Mamasiin, haha. Siellä sit tää liettuaa puhuva myyjäkin jo valmiiks kysy, laittaako se mulle kahvin, sillä välin ku ite mietin mitä sen kans söisin. Sit kuulu tosi ilonen "heyyyyy!!" ja aattelin, että kuka kumma, mut sit tää englantia puhuva myyjä tulikin töihin ja moikkaili mulle ilosesti jo kaukaa. Kuin kivaa, et mut jo tunnistetaan ja muistetaan. Ja kuinka surullinen oon siinä vaiheessa, kun käyn vikaa kertaa hetkeen aikaan tuol ja ilmotan, että eivät näe mua pitkään aikaan :(

Kyllä, tiedän sanomattakin, mitä tosta huoneesta tulee mieleen :) Vaaleenpunasia neliöitä seinät ja katto täynnä, huh.
Oli toi liivi vaan niin huippuostos! Ihanan lämmin näillä 8 asteen lämpötiloilla

Taivas, kun lähdin Maximaan....

... Ja takas päin tullessa, tuntia myöhemmin


Kun palasin kotiin siinä tuntia myöhemmin, muu porukka olikin tullu jo kotiin. Ne oli ollu siis alle tunnin shoppailemas ja keilaamas? En viittiny edes kysyä, mitä oli tapahtunu.






Alina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti